Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

lasa-i pe medici

Comentarii pe articolul "Cele mai bine platite meserii"

maryusflorin
Trimis de maryusflorin la 28 Mai 2007, ora 18:45
medicii sint prea bine platiti din ciubucuri !dupa ce statul iti ia ogramada de bani nejustificat(sau probabil justificati prin operarea preaminunatilor la paris sau viena)sa te fereasca domnul sa ajungi prin spitale,sa vezi cita umilinta poate sa indure un roman,si in plus de asta esti jefuit fara scrupule de asa-zisii discipoli ai lui hypocrates.de ce nu se permite ca fiecare sa aleaga daca vrea sa cotizeze la stat sau particular?dupa ce m-am saturat de jaful si nesimtirea practicata de macelarii de la stat am optat pt. o operatie la particular,unde am platit 1/2 din pretul cerut de medicul de la judetean,si a fost"all inclusse",nu a primit nici macar un buchet de flori
 
irina_netejoru
Trimis de irina_netejoru la 28 Mai 2007, ora 19:36
sunt perfect de acord cu tine ca multi medici par s afi "uitat" juramantul depus..dar cred ca dc ai vedea sistemul de invatamant al studentilor de la medicina..si anume carti,atlase de anatomie si "spagile"date medicilor -profesori ti-a da seama ca nu o sa isi acopere niciodata aceste cheltuieli prin salariu primit....asa ca intr-o tara unde oricum "spaga" e ceva normal ...sa nu mai comentam
 
purple_haze_flight
Trimis de purple_haze_flight la 28 Mai 2007, ora 20:24
dupa 6 ani de zile pe bancile celei mai grele facultati, 6 ani urmati de cel mai greu examen din sistemul de invatamant romanesc... 8 mil pe luna full time la 24 de ani?

oare de ce se primeste/cere spaga?... hmmmm
 
zoli_83
Trimis de zoli_83 la 28 Mai 2007, ora 22:51
Sunt deacord cu tine ! Dar tu stiai dinainte sa incepi faculta ce o sa urmeze! Dece nu te-ai dus la economie ? nu faceai atatia ani de scoala, examen cu mult mai usor, si la salar cam tot acolo !
Deci tu teai dus la medicina stiid ca dupa terminare o sa primesti spaga !!! Deci normal ca ai ales varianta asta !
Dar totusi cand iesim di sistemul asta de spaga ? Ca ne pangem ca in parlament se fura ! Dar noi nu furam la randul nostru !?
Dar nici o problema ! ca intr-o buna zi o sa fim pusi in fata lui Dumnezeu si fiecare o sa povesteasca cum si dece a luat bani de la oameni saraci care or lucrat din greu pt. acei bani, ca apoi sal deie ca si spaga la medic !
 
Trimis de la 29 Mai 2007, ora 01:49
asa este.. fiecare stie riscul acestei meserii.. daca nu esti pasionat nu are rost sa o urmezi.. intr-adevar, cea mai grea facultate, specializare, rezidentiat si multe altele.. Iar ca rezident traiesti dintr-un salariu chiar umilitor..
Dar.. medicii care nu au cum sa ia spaga?! ma refer si la medicii care nu au o specializare care sa le permita un cabinet particular si fac referire indeosebi la cei de copii.. credeti k sunt spagi prea mari? chiar mi se pare jignitor ca o persoana intelectuala sa primeasca o spaga de 20 RON in conditiile in care suma asta poate fi depasita de bacsisul unui chelner!! Dar ce sa facem, asta e sistemul, iar ambele parti ( atat medicii cat si pacientii ) au dreptate! iar noi nu putem decat sa asteptam ...
 
adila_bad
Trimis de adila_bad la 29 Mai 2007, ora 07:44
bun , cu spaga sau fara spaga dar sa-si faca treaba ;problema e ca nu si-o fac ; se plang ca si-au rupt hainele pe bancile scoli 'dar credeti ca e mai bine sati rupi oasela muncind apoi le pletesti spaga ca,sa-si faca meseria si nu si-o fac te lasa sa mori si nu le pasa
 
laesdaniela
Trimis de laesdaniela la 29 Mai 2007, ora 10:11
problema e alta, spaga se impune n-am nimic domn'le vrei sa-ti bag in buzunar, depinde cum te comporti cu mine si cum ma simt dupa, dar medicii cer inainte aici e problema, chelnerul te trateaza regeste inainte de ai da tu bacsisul care nici macar nu ti-l cere la sfarsit, pe cand doctorul dupa ce iti ia bani tot rege peste tine se crede si te trateaza urat,eu am fost cu copilul in spital si sincer am ramas foarte dezamagita, matanii peste matanii ca apoi sa stau pe post de asistenta in spital si sa mai si platesc cazarea cica am ramas peste noape langa un copil proaspat operat
 
Trimis de la 29 Mai 2007, ora 11:08
Eu am facut medicina pentru ca nu exista meserie mai frumoasa!!Am lucrat si in sistemul public si in cel privat.Salariul era si este mizerabil.E drept, nu am luat niciodata spaga.Iar acum mi-am facut actele si voi pleca din tara, sa pot sa si castig bine din meseria mea!
 
LUCHADORA34
Trimis de LUCHADORA34 la 29 Mai 2007, ora 16:17
Degeaba vorbiti voi care nu sunteti la medicina!sunt prea multe lucruri pe care nu le stiti.ca de exemplu din prosti handicapati idioti c...e un asa zis profesor(a) nu te cam scoate indiferent de ce faci, de cat de bun esti.sa nu mai spun de carti pe care trebuie sa le cumparam unele nici nu ne sunt necesare...si lista poate continua.voi nu stiti ca pe langa facultatea de medicina e facultatea de dezumanizare si nu exagerez cand spun asa..incercam sa nu fim asa..si ajungem intr-un moment in care nu ti mai dai seama ca esti asa..vreti sa se schimbe ceva?trebuie schimbat tot dar de sus in jos de la treptele ierarhice superiare spre cele inferioare.Iar in momentul in care am intrat la aceasta facultate nu stiam despre haita asta nemiloasa cu care trebuie sa supravietuiesti...e trist..
 
dani_eduard
Trimis de dani_eduard la 29 Mai 2007, ora 21:56
Pt.mary...@...sa dea Domnul sa traiesti o viata dintr-un salariu de medic rezident,sa faci munca lui si sa ai responsabilitatea lui...A!!..era sa uit ...sa faci si garzile unui medic rezident...AMIN.
 
emi_jianu2006
Trimis de emi_jianu2006 la 30 Mai 2007, ora 06:11
imi pare rau..pt voi..cei de la medicina(studentzii)dar ma intreb cand terminatzi..shi profesatzi..cum putetzi domnle..sa luatzi shpaga de la un sarman,care nu are dupa ce bea apa????!!!!..shi pe dealta parte ii gasec vinovatzi shi pe cei,care dau..nu mai datzi domnle shpaga..ca dai platim ipozite,sunt obligatzi sa va trateze shi sa se poarte frumos,fac figurii,facetzi-le reclamatzii..anuntzatzi..presa facetz.ceva...pe deoparte suntem shi noi vinovatzi,ca noi i-am invatzat asha...
 
emi_jianu2006
Trimis de emi_jianu2006 la 30 Mai 2007, ora 06:14
imi pare rau..pt voi..cei de la medicina(studentzii)dar ma intreb cand terminatzi..shi profesatzi..cum putetzi domnle..sa luatzi shpaga de la un sarman,care nu are dupa ce bea apa????!!!!..shi pe dealta parte ii gasec vinovatzi shi pe cei,care dau..nu mai datzi domnle shpaga..ca dai platim ipozite,sunt obligatzi sa va trateze shi sa se poarte frumos,fac figurii,facetzi-le reclamatzii..anuntzatzi..presa facetz.ceva...pe deoparte suntem shi noi vinovatzi,ca noi i-am invatzat asha...
 
laesdaniela
Trimis de laesdaniela la 30 Mai 2007, ora 11:32
am prieteni care sunt la medicina si sincer ii compatimesc dar asta nu justifica spaga, ne invartim asa intr-un cerc vicios, hai sa nu mai platim la stat sanatatea ci doar pe doctorul care se ocupa de noi si atunci voi care va frecati coatele si sunteti la inceput somati si din vina cui tot a medicilor...deci nu sunt deacord cu aceasta spaga impusa, si va spun sincer mai ieftin e sa mergi in particular uneori si mai igenic
 
daniela_livia
Trimis de daniela_livia la 30 Mai 2007, ora 16:25
operatie= 300E, anestezie=100E, Asistente in total=200E, Medicanente= 100E TOTAL=700E. Salariul meu pe 6 luni fara sa mananc. NU VA E RUSINE!!!!!!!
 
LUCHADORA34
Trimis de LUCHADORA34 la 31 Mai 2007, ora 17:18
dani tu ai dreptate nu te contrazic dar sa nu generalizam...sunt si medici care platesc din buzunar medicamentele bolnavilor fara nici o obligatie cu toate ca salariul lor este asa cum este.nu stiu ca ai tu dar pot sa te asigur ca asistenta sefa are un salariu mult mai mare ca al medicului am vazut cu ochii mei listele cu plati cand sau impartit salariile..cel putin ciudata treaba asta
 
zoli_83
Trimis de zoli_83 la 31 Mai 2007, ora 21:05
Mai Dani in primul rand tie trebuie sa i-ti fie rusine ! ca iei spaga ! Numa ca tie si la toti ceilalti nu e rusine deloc !!! Stiti macar ce inseamna cuvantul "rusine" ? Nu nu cred ca stiti !!!
In loc sa obligati statul sa va deie salar mai mare(ca dupa 5 ani se cuvine), ca din taxa pe care o plateste fiecare cetatean se pot face salarii frumoase pt. medici; voi ii obligati pe sarmanul cetatean care la randul lui munceste din greu, face si el 3 schimburi ca nare incotro si ia acasi salar ca si tine.
Deci tu nu poti trai din salarul tau dar il pui pe celalalt sa plateasca 100-te de eur !! De parca el poate din salarul lui la fel de mic ! sau si mai mic !
 
laesdaniela
Trimis de laesdaniela la 01 Iunie 2007, ora 09:59
am fost ieri cu copii la medic pediatru alergolog trimisa din spital, va spun sincer este prima data cand am tipat la un doctor...a bruscat copii verbal incat si analizele au iesit eronate, sant surprinsa ca s-a intamplat intr-un cabinet particulat...iar reteta gratuina a spus ca nu are timp la insistete mi-a scris-o pt ca au fost f f scumpe medicamentele, la telefon cand am programat copii a fost vorba de 300/consultatie acolo s-a scimbat 400/consultatie fara sa faca nimic a scuzati si-a exersat corzile vocale...si timpanele noastre
 
daniela_livia
Trimis de daniela_livia la 02 Iunie 2007, ora 11:18
pt Zoli....@ se pare ca suntem 2 care aparem cu pseud Dani...@. Eu am dat preturile si am spus ca e rusine pt medici. Atat m-a costat pe mine operatia pe care a facut-o mama acum 3 luni. Eu nu sunt acel Dani...@ care i-a partea medicilor si le ureaza tuturor sa traiasca din venitul medicilor. Eu as vrea sa am veniturile lor, atunci as duce o viata destul de frumoasa. prob celalalt Dani...@ face parte dintre medici dar eu nu sunt de parere ca trebuie sa iei spaga pt ca esti medic si faci garda. Cand iti alegi meseria trebuie sa cunosti responsabilitatile. Si plus de aia nimeni nu obliga pe cineva sa se faca doctor si sa faca garda sau ture.
 
zoli_83
Trimis de zoli_83 la 02 Iunie 2007, ora 16:18
Scuze Dani !!! Am citit in graba si mam inervat. Ma gandeam ce nesimtit mai poate fi tipu asta ca mai da si valorile de spaga pe care le pretinde !
Inca odata scuze !
 
zoli_83
Trimis de zoli_83 la 02 Iunie 2007, ora 16:28
Na poftim ce oameni ! Adica oameni !? Cred ca nu putem sa ii numim oameni ! Daca te duci la un cabinet medial particular si dupa ce platesti o suma destul de mare, iti si zbeara in loc sa zambesca si sa vorbeasca frumos , ca doara lai platit nu poate sa spuna ca statu nui da bani !!! Ca presupun ca cabinetul a deschiso din spaga pe care o luato ani de zile ! Macar acuma sa se compote ca un om !
 
zoli_83
Trimis de zoli_83 la 02 Iunie 2007, ora 16:39
Sa mai spun si io o intamplare asa ca sa va faceti parere despre medici.
A ajuns bunicul meu la spital dintrun anccident rutier si dupa ce tatal meu si cu unchiul meu au dat niste bani grei incepand de la femeia deserviciu pana la medic la fiecare asa in fiecare saptamana, ca altfel nic nu se uitau la bolnav (cred ca si-au dublat sau mai bine zis triplat salariile pe luna respectiva) ca apoi la urma cand sa dus tatal meu sa ii deie inca o tura de bani si cand a vrut sa ii puna banii in buzunar ia spus doctoul ca "nu in buzunaru ala ci in celalalt" (probabil buzunarul respectiv a fost deja pin cu bani) si dupa care ii spune lu taicamio ca bunicul nu va rezista mult, can 1 zi. Si asa si a fost. Dabani normal ca io luat , ca doara ii sarac nu poate sa i-si intretina familia, vila, masina luxoasa,.... Cam asa stau treburile !
 
LUCHADORA34
Trimis de LUCHADORA34 la 03 Iunie 2007, ora 00:24
dani(doctorul)ai perfecta dreptate iar dani (pacientul)si zoli dc cumva nu sunteti in cluj napoca va ofer aceeasi invitatie la spitalul din constanta, si o sa va arat eu doctorii aia care ziceti voi ca iau spaga intr o veselie cum cumpara din buzunar medicamente,consumabile(leucoplast antialergic,seringi,pansamente chiar spirt si vata etc) pentru pacientii de pe sectie.sa nu mai spun ca fiind copii parintii uita de ei si ajung sa le cumpere pampersi si hainute si laptic si maicate.chestia asta se intampla saptamanal.si sa nu mi spuneti voi ca dupa ce stai in garda 24h,si ti faci si tura de 8 ore de a 2a zi in continuare se merita salariul de 4,5 milioane cu spaga voasta cu tot pe deasupra.zoli imi pare rau pentru bunicul tau dar daca afectiunea lui a fost grava,medicii sunt sigura ca au facut tot ce au putut.un bunic nu rezista la traumatisme ca un tanar nu intotdeana tine de medic soarta pacientului oricati bani iai fi dat.tu chiar crezi ca medicilor le place sa vada cum mor oamenii???sa vina sa le spuna familiilor ca au pierdut pe cineva??sau crezi ca ar prefera sa se bucure dand o veste buna...a iar despre cabinetu pe care zici ca si la deschis din spaga afla ca nu prea e posibil decat dupa aprox 35 de ani.si sa ti explic de ce.cu conditia sa nu fi pierdut nici un an de scoala termini cu liceul exact la 19 ani.intrii la medicina si iesi cu 25 de ani.dai rezi 26.si ca sa fii medic cu drept de practica tre specializare de la 3 la 7 ani.o luam pe cea mai mica medic de familie si faci cam 29 de ani.e cam de aici poti sa incepi sa iei spaga...siti tre vreo 5 ani dc iei in halul in care zici tu pentru spatiu aparatura autorizatii si congresele lacare tre sa participi sa ti faci puncte.si dc ma gandesc mai bine nici in 20 de ani nu-ti scoti banii astia.si te asigur eu ca nici un medic nusi face cabinet din spaga pacientilor in cazul in care ia.nu puteti sa i numiti oameni??? da sigur ma intreb dc spui asa cand te o durea cateceva si mergi la un medic si te face bine sau dc tot asa zice maicata care a fost ajutata sa te nasca pe tine si indrumata cu ce sa te creasca ghici de cine...UN MEDIC.si mai spunemi tu ca medicii astia sunt niste incompetenti niste prosti si niste spagagii pai atunci de ce mama naibii mai exista meseria asta cu tot cu practicantii ei???da de asa e omul cand nu i place si nu e asa cum vrea el domle, zbiara iar cant ii e bine merge mai departe i uita sa spuna multumesc.
 
daniela_livia
Trimis de daniela_livia la 03 Iunie 2007, ora 13:25
sunt si doctori care poate fac ce spuneti voi. Si nu generalizez dar cei care i-au spaga sunt mai multi decat cei care nu i-au. Acum catva ani sotul meu a avut un mic acc la locul de munca (lucreaza in ture de 24 h si cateodata este plecat si cate 2 luni de acasa deci nu numai medicii au sservicii grele) Diagnosticul final a fost ruptura de menisc. Pana aici si la aflarea diagnosticului au intrat multi bani in buzunarele medicilor "specialisti ortopezi". fiind pus tot in ghips si fizio- terapie pana cand a fost in prag sa isi piarda serviciul. In fine am ajuns la al treilea doctor care era ortoped dar nu specialist si care pana la urma la si operat si care mi-a spus ca inca putin si isi putea pierde genunchiul. Mi-a explicat pe intelesul meu si nu in termeni medicali (ca nu toata lumea cunoaste medicina in termeni specifici) astfel ca meniscul lui a fost rupt si rotula a fost scoasa afara de la locul ei, tentativa de repunere a rotulei la loc a fost executata de ceilalti doc, dar l-au tinut asa aproape 1 an si jumatate si din meniscul rupt a inceput sa creasca altul. Bun a fost operat si ii multumesc celui de al treilea doc care la recuperat in prop de 90% si care a luat plicul doar la iesirea din spital. Deci orice padure are si uscaturi dar in sistemul sanitar exista mai multe uscaturi decat verdeata. Si in com mele de mai sus vb de spitale din tara nu din bucuresti. Spitale din SB si AR. In SB exista si clinici cu plata dar acolo nu mai trebuie sa dai spaga la restul si iesi mai ieftin decat sa te tratezi la stat si sa dai spaga saptamanal.
 
danaflaviu
Trimis de danaflaviu la 03 Iunie 2007, ora 14:26
Pt Dani(doctorul)!Frate,poate ai dreptate,dar la chestia cu dezumanizarea,nu te cred,caci asta tine de omenie,suflet si nu in ultimul rand,de cei 7 ani de acasa!Iar dupa modul in care te exprimi,ma rog la Dumnezeu si la toti sfintii si ai mai amri,si ai mai mici sa fereasca pe cineva sa incapa pe mainile tale!E adevarat ca sunt expresii dure in spatele usilor,in lumea voastra,dar nici voi nu sunteti mai breji!Mai repede am vazut o asistenta sau o ingrijitoare dand un pahar cu apa unui bolnav decat pe voi!Si daca ma gandesc bine,in buzunarul vostru intra grosul!
 
adila_bad
Trimis de adila_bad la 03 Iunie 2007, ora 18:36
pt. dani@(doctorul),luch@(doctorul), am fost prin spitale (am lucrat, prin ele)dar comportamentul vostru nu se scuza prin problemele astea, in orice domeniu sunt probleme de genu asta, si in domeniu meu apare tehnologia si am de invatat nu cat un doctor dar nu ma vait atata;am fost saptamana trecuta la urgenta cu un coleg si nu ne-a bagat nime in seama LA URGENTA DAR IN ALTA PARTE !!!!!!!!!!!!!!DAR STAU LINISTIT SI ASTEPT SA SE DESCHIDA SEZONUL DE VANATOARE LA DOCTORI.



 
laesdaniela
Trimis de laesdaniela la 04 Iunie 2007, ora 11:49
copii mei sunt gemeni si sunt foarte sensibili, de cand i-am nascut am mici probleme, nu au avut voie sa fie alaptati si am fost cu ei de la inceput prin spitale si am intalnit un singur doctor care pur si simplu iubea meseria si nu a acceptat nimic din partea nimanui, dar in toti acesti 14 ani am intalnit doar unul atat unul ...nu va sperie chestia asta
 
all_13mon
Trimis de all_13mon la 05 Iunie 2007, ora 23:10
...spaga e atunci cand ceri bani in schimbul serviciilor pe care le oferi.Dar daca omul are placerea sa iti dea atunci e ok
 
laesdaniela
Trimis de laesdaniela la 11 Iunie 2007, ora 09:23
si medici o cer cu nesimtire
 
alex_urs
Trimis de alex_urs la 14 Iunie 2007, ora 14:10
pt mary, ai luat multa m__e pana acum si daca crezi ca ai ceva bani in buzunar, vrei toti inclusiv mediciii sa-ti cada la picioare, vreau doar sa-ti amintesc un singur lucru, sanatatea nu ai cum sa o cumperi cu bani, stii tu ce salariu au sau ce raspundere au daca gresesc; nu e normal sa se stabileasca un tarif pt o operatie in sistemul de stat dar si in randul medicilor sunt buruieni ca in orice meserie
PS nu sunt medic dar am tangente cu sistemul medical
iar pt mary vezi-ti de jobul tau de 2 lei si nu mai comenta despre oameni cu 7 clase de cultura peste tine
 
danaflaviu
Trimis de danaflaviu la 14 Iunie 2007, ora 20:03
pt alex!Ce o iei asa personal,frate?!Ce iti este ministrul sanatatii,frate?!Pai,degeaba te superi si faci fata de doi lei,ca ea are dreptate!Nu stiu ce"tangente" ai cu "sistemul",dar din stil,probabil ca de...spaga!Prea te infoi ca un curcan!Ce,ai impresia ca noi,ceilalti nu avem responsabilitati la servici,fiecare pe unde lucram?!Dar nu cerem spaga si nu avem nici pe sfert veniturile lor ilicite!Poate tu le ai de le ei asa apararea!Nu spune nimeni ca nu au responsabilitati sau ca ar fi usoara munca lor!Dar cati sunt capabili de ceea ce fac!Mie mi-ar place sa fie platiti toti functie de competenta si responsabilitate!Le-ar cadea guvernul multora si nu s-ar mai inghesui atatia sa faca medicina doar ca se ia spaga mare si,de cele mai multe ori,gratuita!De cate ori ai fost la medicul de familie si i-ai "impins"ceva si a devenit,dintr-o data foarte solicitant si bine-dispus,desi pana atunci era tot un "cer innorat"?Si asta cand nu face nimic altceva decat sa iti prescrie o reteta sau iti da cateva trimiteri la specialisti,(care specialisti si ei asteapta ceva,ca nu se poate altfel!),ceea ce ar fi obligat sa faca,prin natura serviciului!Sau te duci la spital si nu te baga nimeni in seama daca nu ai portofelul plin!Asa ca nu le mai tine partea!Vorba cuiva de mai inainte:"astept sa se deschida sezonul la vanatoare de doctori"si,completez eu,imi iau port-arm de....mitraliera!
 
dani_eduard
Trimis de dani_eduard la 18 Iunie 2007, ora 00:57
bai astia agitatii cu mitraliere si cu gun-uri care ati iesit la vinatoare de medici(cam laconica expresia) megeti ba,sa va faceti un consult psihiatric,va dati in besini aiurea,habar nu aveti care e modul de abordare al unei urgente,aberati la greu,faceti niste comentarii deplasate la adresa medicilor in general sau in special cum e cazul la dana...@... si adil...@... panarame agramate ce sinteti,v-am mai zis daca va intereseaza cu adevarat...va invit la fata locului,stati cu mine in garda cot la cot cit timp vreti voi,sa judecati voi dupa mintiuca voastra bolnava care urgenta e mai "urgenta" si dupa ce va lamuriti puteti sa dati din CLANTA.Pina atunci ciocu' mic ca bateti cimpii aiurea.
 
adila_bad
Trimis de adila_bad la 18 Iunie 2007, ora 17:19
ba Dani...@ io nu dau banini la psiholog(sau "pisalog") cum fac americani, daca vrei eu vin in garda cot la cot cu tine, daca vi si tu cu mine la lucru cot la cot si apoi sa vedem care pe care ;si nare rost sa te apuci de jigniri, aiurea ca "intr-un minut iti stric dimineata, iar in doua legate de el te fac sa-ti iei
viata"!!!!!!!!!!
 
danaflaviu
Trimis de danaflaviu la 18 Iunie 2007, ora 19:42
pt dani,asa-zis medicu"!Bai baiatu",pe langa fanfaronada,mai esti si de la cort!Are dreptate adi@!Mai intai sa faci si tu fata in alte meserii,onorabil,ceea ce este clar ca nu esti capabil!Caci daca erai in stare nu sareai de fund in sus si te deranja k se ia lumea de tine pt k si verbal si..."pisologic" dai dovada de balacareala de spital de doi lei!Dupa cum poate ti-ai dat seama nici eu si nici adi@ nu suntem chiar pe dinafara cu medicina!Las-o balta baietel cu "abordarea" din garda!Ce vrei sa iti descriu din garda?Cum sunt printre voi,batalioane-care au trecut printr-o facultate si habar nu au de puls si tensiune?Ca una se masoara si altfel decat cu tensiometrul electronic,si k pulsul se mai numara si alte palpari decat de la incheietura mainii?!K am vazut pe unul,foarte probabil asemeni tie ,care bajbaia dupa stomac si colecist si se balbaia de mai mare dragu" cand l-a luat un profesor mai din scurt cand se facuse coada la primiri urgente k el nu stia procedura coreta la nici una din manevrele obisnuite dintr-o garda la urgente!Ca la voi nepotismu" e in floare!Ce dak habar nu aveti de meserie!Cei mai buni nu stau prin tara, iar prostimea-doctoranda cere spaga la greu sa ii ajute bolnavii sa le moasoare o tensiune,corect!Bai eu nu am vrut sa lucrez cu d"alde astia k tine nu pt ca "habar nu am de abordare",ci pt. k imi faceti o greata iremediabila!Imi vine sa vars cand vad cum,dupa ce va faceti mana pe bietii nenorociti care apeleaza la voi,le mai si cereti sa va plateasca prostia!Ciocu" mic,tu-baietas k esti pe langa,la greu!Asta pentru k vad k iti place limbajul de cort!Si nu ne mai ingalbeni cu talente de mare dr. ca vad k nu ai trecut de secundariat!Usurel k faci valuri la mal si tie si akolo iti trec de nas,dar sa mai iesi in larg!
 
dani_eduard
Trimis de dani_eduard la 23 Iunie 2007, ora 14:24
hallo...acolo cu clanta ieftina...dana si adi, eu nu va cunosc meseriile si nici nu vreau sa le cunosc dar deocamdata voi sinteti aia care va pronuntati la cat de bine pregatit profesional este un medic sau altul(ce stie sau nu stie unu' sau altu' sa palpeze sa ia o tesiune sau un puls).Prin urmare, daca nu sinteti medici ce va tot aruncati cu muia-n p...,fara sa ginditi? Asa ca, bai gusterilor(dana ,adil si altii ca voi) la care va este usor sa aruncati niste aberatii pa net(apropo...de limbajul vostru de cort)va invit inca o data in clinica in care lucrez sa vedeti la cald ce fac eu si colegii mei,modul cum se lucreaza pentru salarii de tot kktul si dupa...puteti sa trageti concluziile.Pina atunci,insa va puteti relaxa ca aveti mintea odihnita.Cu respect dani(doctorul).
 
LUCHADORA34
Trimis de LUCHADORA34 la 23 Iunie 2007, ora 20:03
dani tot respectul.adil iti doresc sa ajungi la mana lui dani si apoi mai vdm cat de odihnit mai esti...
 
adila_bad
Trimis de adila_bad la 24 Iunie 2007, ora 18:49
ma LUCK@.. din mesajul asta sa inteleg ca dani@.. ii mai odihnit decat mine la minte (sau tu )ori santeti ceva baieti de cartier de care mi-a spus mama sa ma feresc??????? Si yo nu am aflat inca.Caci de pisalogi m-am mai batut si am dat destule examene pisalogice si nu m-au speriat inca; dar niciodata nu e prea tarziu.
 
LUCHADORA34
Trimis de LUCHADORA34 la 27 Iunie 2007, ora 23:40
nu stiu de unde pana unde ai ajuns la baieti de cartier.sunt femeie in toata firea cu copii de varsta ta cred.asa de odihnita ca tine sigur nu sunt.iar vocabularul tau lasa de dorit..si te lauzi ca ai lucrat prin spitale...tu ai o problema cu medicii se pare dar gresesti cand generalzezi.nu l cunosti pe dani, nici eu nu stiu cine e, dar vb despre el de parca l ai vedea in fiece zi.
 
irina_netejoru
Trimis de irina_netejoru la 28 Iunie 2007, ora 16:12
de ce discutia a ajuns sa fie un dialog intre 3 persoane?Adevarul este ca sunt multi medici care au uitat cum e sa fii si pacient, sa ai nevoie de ingrijire si in multe cazuri sa nu dispui de resurse financiare!Dar in acelsi timp multi dintre cei care comenteaza la adresa medicilor nu stiu cat de dura e viata de medic...atat in timpul facultatii cat si in spital....putini pot intelege ca dc ai vrut la inceput sa fii medic din pasiune, anii si cazurile pe care le vezi pe parcursul lor ajungi sa fii mai rece!!Sa trebuiasca sa iei decizii mult mai repede decat un operator de calculatoare sau mai stiu eu ce meserii!!Ganditi-va bine inainte sa aruncati cu norori in totii medicii si puneti-va macar o zi in locul lor!!!!Numai bine la toti!!
 
adila_bad
Trimis de adila_bad la 28 Iunie 2007, ora 18:00
da intradevar, "ca nu exista padure fara uscaturi", exista si excepti printre medici dar inca nu iam intalnit.Referitor la limbaj,este al meu urat dar asta e viata, la toti ni greu.
 


Alte comentarii pe articolul Cele mai bine platite meserii

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off